1

Godmorgon alla sköna lirare

O’boy det är Måndag och sportlovsveckan är i gång,jag fnissade lite för mig själv när jag såg en parad av EPA traktorer,mopeder och tonårsflickor på cykel i går kväll i vår lilla by 🤣 det surrades av förväntan i alla ungdomsklungor.

En del åker till fjällen på sportlovet och andra får stanna hemma och jobba men jag är inte bitter 🤣
Jag vaknade klockan 5.45 av larmet men min hund har gjort till en vana att som av händelse trava runt på parketten med sina klor samt gny lite av ren och skär plåga,eftersom han aldrig varken får mat,kärlek eller komma ut och kissa 🙄

Jag älskar honom massor men inte 10 minuter innan klockan ska ringa.

Vi har våra rutiner han och jag,när vi varit ute och gått så sätter jag på kaffet och eftersom vi har bönorna i kylen så hjälper han gärna till med att sitta i vägen under kylen för att få sin morgonköttbulle, när kaffet runnit ner så ska mjölken hämtas ut från kylen och vem sitter där i tron om att jag blivit helt förvirrad och glömt köttbulle nummer 1 🤗 tadaaaa jodå Affe🐾

Nu ska jag väcka mitt älskade gubbaskrälle,inte för att jag behöver men för att jag kan 👍🏻🤪🤣🤣

Jag önskar dig en magisk måndag 🤗

(null)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Ha en skön vecka 💕

Svar: Tack detsamma kära anonym 🤪
Lotta Lagby

Kommentera här: