0

Blott en dag,ett ögonblick i sänder

Tänk om vi kunde vara lite snällare emot varandra,ett leende,en fördröjd blick till någon man passerar,ett litet hej 😊
 
Inget kostar en krona och det värsta som kan hända är att du inte får gensvar 😋
 
Jag märker själv att jag under en längre tid då jag haft det lite tungt,börjat bli introvert, tycker det är skönt att vara hemma och att prata i telefon är ingen höjdare,så fjärran från mitt rätta jag.
 
Men jag är glad att jag har förmåga att uttrycka mig i ord när jag inte alltid kan berätta hur jag mår,eller kan och kan,det handlar mest om självbevarelsedrift och att jag inte har så många jag känner mig så trygg med så att jag orkar öppna upp mitt hjärta ♥️
Men våren är på ingång och i morgon fyller jag år.....nästan 50 men inte riktigt 🤫😝
Jag älskar och är älskad,jag har fina vänner,kollegor,vovve och min lilla familj ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
 
Min son och jag är närmare varandra än någonsin,vi skrattar mycket och han har ett hjärta av guld 🥇
 
Med önskan om en strålande dag 😍
(null)
 
 


Kommentera här: