1

Vad du ser,är vad du får

Jag förstår om ni undrar om jag gått i ide,men jag har bara haft en otroligt intensiv vecka.
Den avslutades dock bra i dag med massor av mys på Vellingeblomman där vi fick med oss bägge ungarna 😊 
Att vara förälder och bonusförälder till barn med särskilda behov kräver mycket av både mig och Peter och mellan varven prövas vi hårt,stök och bråk med läkare,taxi,skolor kontakt med mentorer,försäkringskassan etc etc och mitt i allt detta ska man hålla sin kärlek levande,man ska hinna vara en bra vän och kollega,inte vara borta för mycket från jobbet,handla,tvätta städa,plocka,plocka,hinna umgås med vänner och ja ni fattar.
Jag är lyckligt lottad ändå,för jag har fina människor i mitt liv som stöttar och peppar mig och som lyfter mig när det behövs.
Jag är lite skör för tillfället dock så ta det inte personligt om jag inte "orkar" ses just nu,eller orka med den där gentjänsten jag lovat,ta det inte så hårt om jag stänger av lite mellan varven,min högkänslighet pressar mig enormt hårt just nu och jag går på högvarv.
Men den du ser när du möter mig är vad du får,på jobbet kopplar jag av allt det där och på helgerna försöker jag hinna med mig själv.
Jag är varken svart eller vit,jag är hundra färger däremellan och till syvende och sist,bara en människa ♥️
precis som du 😍
Hoppas du mår bra!
Varm kram!
(null)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Stor kram, fina Lotta💕

Svar: Stor kram tillbaka 😍
Lotta Lagby

Kommentera här: