1

Tant ska på trevligheter

Jag ska köra nya fina bilen in till Malmö och hämta upp två goa töser och sen ska vi till Malmö Live och lyssna på bl.a. Christer Björkman och Schlager mello 👍🏻
Anna-Karin var så snäll och erbjöd mig en biljett som hon fått via en kollega och just Söndagar brukar ju vara tvätt,plock,slöa på soffan dag så tant tvingas ta på klänning och litta färg på fransarna och med tanke på att jag knappt ser något utan glasögon så är det spännande varje gång att ta på mascara 🤪 jag tror fan en 5 åring hade fixat det bättre,jag brukar ha kladd,streck och spindelben till fransar när glasögonen åker på och med en suck brukar jag bara ge upp helt enkelt,Halloween närmar ju sig dock 😱😆😆😆
Gårdagen ägnade vi oss åt att hitta en ny hundbur till Affe eftersom hans gamla var lite för hög för nya bilen,sådana utgifter är så roliga 🤑 nästa gång vi byter bil ska vi MÄTA innan.
Jag ska strax hoppa in i duschen,hänga upp sista maskinen tvätt och sen bege mig till stan.
Jag ska försöka ta lite bra bilder ✌🏽
Ha nu en riktigt skön Söndag ♥️
Tant ska ha klackaskor och flabbalack i dag 🤪

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Ha det så trevligt👍😘

Svar: Tackar 😘
Lotta Lagby

Kommentera här: