0

Baby you can drive my car

I går hämtade vi vår nya pärla,en nyare Peugeot som vi provkörde i Lördags ✌🏽det enda kravet vi hade var att det skulle finnas dragkrok,vilket inte fanns men som löste sig galant då vi för en "billig" peng fick monterat dit en.
Jag är såklart jätteglad för vår nya bil och det är en fröjd att köra den,det blev några rundor i går 😆🚙
(null)

(null)

(null)

För övrigt är det en enormt intensiv vecka nästa vecka och hur jag ska lösa det rent praktiskt får bli en annan fråga.....men det brukar lösa sig,men det bästa av allt är att jag och Lilla C åker på vår lilla miniweekend nästa fredag morgon 😃
Det är enormt välbehövligt med ett miljöombyte då jag faktiskt känt mig väldigt stressad under en tid.
Solen skiner i dag och det är en fantastisk höstdag 🍂🍁🍄
Jag önskar dig nu en fortsatt fin Onsdag 😍
(null)



Kommentera här: