0

Tumregel

Många tror sig veta hur andra människor har det när de berättar vad de gått igenom,man ska vara väldigt försiktig när man lyssnar på någons historia,jag tycker inte man ska berätta en "jämförelse" om vad man själv anser sig vara en liknelse.
Allas historia är unik,jag skulle aldrig kunna jämföra liksom ingen annan skulle kunna ta in vad jag gått igenom.
Jag läste dessa ord och detta är bara en reflektion,inget speciellt har hänt 👇🏼😊
(null)

I dag är jag hemma från jobbet,kände mitt ansvar att inte fräsa och nysa kring mina kollegor 😷🤧 det tog emot att sjukanmäla mig dock eftersom jag inte tycker om att "ställa " till det,men då jag själv blev smittad av en som borde fått stanna hemma från sitt arbete så tänker jag att jag får leva som jag lär 👍🏻
Vila & vätska är det som gäller nu och jag önskar dig en fin och frisk dag 😍
Lotta

Kommentera här: