0

Tanter på bio

I går var jag och Annapanna på bio och såg Book Club,många skratt blev det och den var klart godkänd ✌🏽
Men innan dess hann vi sucka högt och ljudligt var gång vi behövde resa oss från våra platser för att de kom,i vårt tycke,försent,jag satt och småsnackade med an annan "tant" bredvid som hade sin man med sig och hon tyckte det var jobbigt att sitta med skorna på under en hel film för benen stasade och jag satt och nickade medhållande och höll med,inte för att det brukar hända mig,men jag tyckte hon behövde lite sympati 😆
Vi gick och småmuttrade och gnällde ifrån allt till priserna på snacksen på biografen till ICAs sortiment på i stort sett ALLT och sen garvade vi åt oss själva när vi innan filmade gick på toaletten "för säkerhets skull" trots att vi bägge gått innan vi åkte hemifrån 😆
Vi konstaterade att vi helt enkelt blivit tanter och att kunna erkänna det är rätt stort och moget anser jag 👵🏼👵🏼
En trevlig och mysig stund med en go väninna ♥️
Nu får jag önska dig en fin Torsdag 👍🏻
(null)

Kommentera här: