0

Sköna Söndag...eller?

Sköna söndag,solen skiner och höstlövens alla färger får min själ att dansa,jag älskar detta tidiga skede av hösten 🍁🍂 jag och Affe har varit ute på en härlig promenad och sparkat boll och han blev utskälld av en 10 årig tik som inte var så imponerad av hans uppenbarelse,hon skällde så hennes skägg fladdrade 😁 
Tvätten är i full gång och givetvis så funkar enbart 1 maskin vilket innebär att det blir en lång tvättstugedag 😩 i synnerhet med en 13 åring i huset som tror att kläder automatiskt blir rena om man slänger dem i tvätten,i synnerhet redan ren tvätt som bara packats ner,aldrig använts och sen kommit hem igen....DEM lägger man i korgen eftersom man inte orkar lägga dem på sin plats....😖tosig blir väl jag och sist detta skedde fick hon själv gå ner och hänga upp sin egen tvätt,hämta upp den och vika det,hon log inte en enda gång 🤪 
Den andre drulen,18 åringen,han har ju då på sin höjd 7 kallingar strumpor och 2 T shirts nedlagda i tvättkorgen,resten ligger i hans byrå,då det är nämligen närmare dit än till tvättkorgen 🙁
Mitt halsonda har gett sig,huvudvärken och det snörvliga hänger i lite grann,men va fan,jag har nyst konstant sedan 2010 då jag utvecklade pollenallergi så jag är rätt van 😏
Min älskling ligger och sover efter hans andra natt av fem och jag ska slänga i gång en film tänkte jag,får se vad det blir 🤓
Önskar dig en härlig höstsöndag 😍

Kramisar // Lotta

Underbart med trasiga tvättmaskiner 😖

Span på forbollen 🍁✌🏽

Kommentera här: