0

Offerkoftan värmer så skönt

(null)

Som jag skrivit om tidigare så lever jag ett lyckligt men inte helt okomplicerat liv,det innebär mycket stress och oro,många tårar men tack och lov ännu mer skratt 🤪
Att humor är ett bra vapen att ta till är väl ingen nyhet och inte alltid det smartaste kanske men för det mesta befriande och avväpnande 😁
I veckan som kommer väntar både mammografi och cellprov och oron kommer som vanligt att vara påtaglig innan jag får ett besked.
Usch att det ska vara så jobbigt att vara kvinna 🤩
Vädret som varit i helgen är det ultimata,lagom varmt,lagom blåsigt och inga krav på en massa måsten utomhus bara för att det är fint väder 🌞🌞🌞🌞
Brittsommar är fantastiskt men trots allt längtar jag till regn och rusk,tända ljus och kur under filten till en bra film,är den riktigt bra trillar oftast några tårar och de landar så fint så fint på min offerkofta, oklädsam men ack så skön att få vältra sig i 😏
Jo jag tar nog på mig offerkoftan lite då och då men vet ni vad? Övriga timmar av veckans alla dagar är jag både empatisk,snäll och generös med min tid så nog förtjänar jag väl att få vara ful,snorig,osocial och ynklig lite då och då?#vågavägravarautanofferkoftan ✌🏽
Jag önskar dig en härlig söndag och snart är det Allt för Sverige 🇱🇷🇸🇪
Kram från klimakteriekossan 
(null)


Kommentera här: