0

Är du frisk för övrigt?

Min gosse,han kan sova han 😁👌🏼
Affe ♥️♥️♥️♥️
Vaknade i natt av att halsen värkte och jag hade huvudvärk,somnade om men vaknade nu på morgonen och kände detsamma,med ett par alvedon i kroppen ska jag väl klara dagen. Jag ska på ett möte med krisstödsgruppen i eftermiddag som jag inte vill missa och sen kommer ju helgen....,igen...den här veckan har gått barnsligt fort,lite läskigt tycker jag 😩
När jag var hos gynekologen i Tisdags och vi hade småpratat klart och hon skulle skriva recept på det som behövdes så kom frågan jag alltid tycker är spännande:
Är du frisk för övrigt?
Öhhhh.....jag har inga fysiska bekymmer direkt men jag är spritt språngande galen 🤣🤣🤣🤣🤣
Oftast blir de inte så imponerade av det svaret så jag brukar dämpa mig och artigt svara jo,det är jag ju....tror jag.
Ha nu en trevlig helg 😍👍🏻
(null)

Kommentera här: