0

Som en ko i kvinnokläder

I dag har jag verkligen överträffat mig själv vad gäller att vara en riktig klimakteriekossa 😩 Peter tog precis hunden med sig och gick en runda då min "charm" inte var speciellt attraktiv 
Då han hade den dåliga smaken att inte ta ut Affe när jag tyckte att han skulle det,att frysen inte innehöll NÅGOT som gick att tillaga,när jag bräkte loss om att han borde byta ut mig eftersom jag är en sån hemsk människa (sagt i värsta martyr rustning) när jag började slänga upp frysta grönsaker på diskbänken och i stort sett började gråta för att mjölet var slut och att Peter snusar (idag igen) och när han mjukt sa att han skulle bara ta ut hunden,handla mjöl och att han älskade mig och kunde jag vara så snäll att fortsätta se på Hem till gården i soffan så skulle han lösa resten sen....så tror jag att han kommer hem igen för han lämnade sin dotter här 🧐
Mu och trevlig kväll 

(null)

Kommentera här: