0

En Fars Dag för alla...

Fars dag,ännu en dag man ska le sig påklistrat igenom,ännu en "högtid" som gör ont,jag förstår att det gör ont att besöka en grav en dag som denna och det gör minst lika ont att inte ha en grav att besöka i synnerhet eftersom jag har en far som lever,men som inte är en förälder 😪
Jag var ute med Affe för en stund sen och mötte uppklädda ,glada familjer med blommor och presenter i famnen och jag blev ledsen 😪 
Jag har inte ensamrätt på sorg denna dag,men min smärta är min och idag är jag inte riktigt i fas. 
Jag tillåter mig att känna smärta och sorg,men jag gläds samtidigt med er som har en fantastisk pappa och förebild i ert liv. Var rädd om det ♥️
En varm kram till alla er med fina pappor i livet och varm kram till alla er som förlorat en fin pappa ♥️
Själv ska jag äta chocklad och fylla ut en av mina volanger 🤪♥️
Lite skoj och lite allvar,ha en skön söndag 😘
(null)

Kommentera här: