1

Biotokig

Stand up i söndags,bio i måndags med ljuvliga Lizette ♥️ A star is born,vilken upplevelse,som vi grät och som mina musikaliska öron njöt,har du inte sett den så gör det 👍🏻
I morgon ska jag och Liam på bio och se Bohemian Rhapsody och det blir också förhoppningsvis en musikalisk upplevelse,ska bli spännande att uppleva "Queen" på bioduken 😃
På Lördag blir det också bio fast då med Lilla C,hennes barnbarn Melle och så Tilda,Halvdan Viking står på agendan,troligtvis ingen musikalisk upplevelse 😆😆😆
Jag ÄLSKAR att gå på bio som ni förstår och lägger gärna pengar på det,för mig är det lyx och helande 🙌🏻
Söndagens stand up gäng ✌🏽

Thomas Petersson 😆

Fina,goa vännen "Nisse" en kär vän sen många år ♥️

Magnifik film med Lady Gaga och Bradley Cooper👌🏼
Nu önskar jag dig en härlig Onsdag och du vet vem du ska ringa om du vill gå på bio 😆


Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Såååå bra att veta👍😍 I’ll call you🤞

Svar: Gör så 😍 vem är du? 🤣🤣🤣
Lotta Lagby

Kommentera här: