0

Jag släpper allt för dig

48 år och omogen som en grön banan 🍌
Ungefär så kan jag beskriva mig själv 🤪
Jag kämpar varje dag med mig själv,alla tankar,alla funderingar,min panikångest,min vardagslogistik,tider,Hab,taxi,möten,heltidsjobb,mormor,mamma,sambo,kollega,vän 😕
Jag är trött på att krusa för folk,det finns ingen ork kvar till det,jag är för gammal för att krusa för människor som inte kan vara ärliga nog att bara säga att de inte vill umgås längre,utan som bara har undanflykter.
För att återgå till den omogna bananen så upplever jag lite magi för tillfället,jag har varit helt ärlig med mina kollegor och förklarat att jag just nu går på sparlåga,jag älskar mitt arbete,men just nu är allt bara.....mycket!
Jag släpper allt jag har för mina händer om du behöver mig,det har tidigare varit min slogan,nu är min slogan: jag släpper allt för dig om jag orkar.
Jag måste få lite näring och vattnas,om jag fortsätter tas för givet så kommer jag torka och vissna,så var lika rädd om mig som jag är om dig,annars blir den omogna bananen som får folk att skratta snabbt en puré
Jag är en omogen banan,jag skrattar högst och längst åt mina egna skämt,jag bjuder på mig själv på alla vis,men jag släpper inte in dig om du inte förtjänar den platsen 😊
God förmiddag på dig 😘

Kommentera här: