0

Bonusfamiljen 😊

Helgen har trots att Peter jobbat varit hĂ€rlig,i gĂ„r lördag var jag och Lilla C i Trelleborg och shoppade loss,vi Ă€r snart i hamn med renoveringen sĂ„ jag fick handlat lite grann 😊 kvĂ€llen var tĂ€nkt i Tv vĂ€rldens tecken men eftersom jag som vanligt,har fastnat i en serie sĂ„ var det Bonusfamiljen för hela slanten,lite godis och ostbĂ„gar till det 😊
I dag har jag trĂ€ffat Anna-Karin,min goa lilla vĂ€n,alldeles för lĂ€nge sen vi sĂ„gs ♄♄
För övrigt har jag kollat Bonusfamiljen,bytt en lampa pĂ„ IKEA och tvĂ€ttat,varit ute med Affe och somnat sittandes i vĂ„r nya soffa 😄
Det blir en kort vecka för mig dĂ„ jag Ă€r ledig Tors-MĂ„n,jag Ă€lskar pĂ„sken och jag ser fram emot lediga,lata dagar med vĂ€nner och grillat 😊
Ha nu en mysig söndag ♄♄♄ (null)

Kommentera hÀr: