0

Trattpatten & Joel Kinnaman

Pectus Excavatum,även kallat Trattbröst,det är en åkomma jag lider av,en missbildning i skelettet som gör att bröstbenet är intryckt som en grop.
Förutom att det är svårt att hitta en bra BH så inbillar jag mig att det är därför jag får så mycket låsningar just kring bröstbenet och bakåt,det och mitt skadade nyckelben sen barnsbengör att jag har en rygg som en 100 åring,,och jaaaa jag vet att jag bör träna mer 🙄
Inte är det snyggt heller,men det skiter jag i,detta drabbas 1-8 av 1000 personer,bara ännu ett bevis på hur speciell jag är 🤪
Joel Kinnaman föddes med det,men opererade sig den mesen 😆
Alla har vi våra små missbildningar här och där och ju äldre jag blir desto mindre bryr jag mig,jag kan liksom inte göra så mycket åt det mer än att förlika mig med hur jag är skapt...that’s it!
I dag ska vi på en heldagsutflykt med jobbet,vi ska köra ner till vackra Ystad och äta lunch och strosa lite,med sommar kommer även möjligheter att göra lite utöver det vanliga 😊☀️
Nu ska trattpatten göra sig iordning och bli klar för att möta dagen 🤣
Ha en go dag på er 😍
Mvh Trattpatten
(null)



Kommentera här: