1

En semesterdag

I dag har jag haft semester,jag mötte upp Emelie och barnen i Ljunghusen och det såg lovande ut från början 
(null)

Det var 2 åriga Ronjas första gång vid stranden,de har pool hemma och badar oftast där,hon var skeptisk till både sand och kallt havsvatten men det gick bra ändå. 5 åriga storebror Fabbe var mer rutinerad och skulle ha i tant Lotta i vattnet för att leta sten....kallt som fan var vattnet brrrrr
Tyvärr mulnade det på och började blåsa rejält så vi beslöt oss för att åka hem till Emelie i stället.
Jag hämtade upp Affe på vägen eftersom deras labbe Malibu och han brukar leka, i dag var Affe på "sätta på en polare" humör och 5 år äldre Malibu var inte imponerad 🤪 
(null)

(null)

På väg hem från Emelie så ringde " Bulan" min kollega och vän och undrade om jag bjöd på kaffe? Klart jag gjorde det och när jag kom hem så var fläkten borta i köket 🤛 efter 6,5 vecka blev vi äntligen av med möget 👍🏻😆
Peter hade städat av skåpen och satt dit luckorna och jag blev sååå himla glad 😋😋😋😋 kaffe och flabb med Bulan innan vi åkte in till Malmö på en liten shoppingrunda,Peter ville prompt hitta en Sverigetröja inför matchen på Tisdag,han hittade efter måååååånga affärer äntligen det han sökte och jag valde Sverigekeps 😜
På tisdag är det så dags igen och set blir troligtvis hemma hos Hasse och Helena där vi såg matchen i Onsdags 👍🏻 då såg det ut såhär 🐾🐾
(null)

Coola supporters som mest ville ha köttbullarna 😊
Nu är vi hemma igen och det blir lugnt och skönt i kväll.
(null)

Nu önskar jag dig en mysig fredag ☀️
Varmaste kramen till dig 😍


Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Superstor kram tillbaka🤗 Vad fint foto på dej💕

Svar: Tack snälla 😊
Lotta Lagby

Kommentera här: