1

FUCK perspektiv!

After work i går med goa kollegor på V.E.S.P.A i Höllviken,åt gott och drack gott och solen sken på oss där vi satt på uteserveringen ☀️
Peter körde oss ner och hämtade även upp hos och körde Bulan hem 😘
Jag har tyckt att min rygg känts okej men i går tog jag inga värktabletter pga alkoholintag samt att jag hade ett par platta skor på fötterna....i morse när jag klev ur sängen så vek sig benen och jag kunde inte räta mig på en lång stund,morgonrundan med Affe tog 30 minuter,10 minuter längre än vanlig.
Jag har världens goaste kollegor som genuint tyckte synd om mig så de roddade runt i schemat så jag kunde ha lite lättare aktiviteter.
Efter jobbet så cyklade jag hem till mina killar,vi packade ihop oss och åkte til Arrie för att bada,tjena...att försöka ge mig på att likt Anita Ekberg vada graciöst ut i vattnet var lika lönlöst som att Elvis skulle återuppstå från de döda,jag höll mig på land i stället 😒
Min goa kompis Ulrika "Bulan" ringde och var så bekymrad för min smärta och eftersom Peter jobbar hela helgen så erbjöd hon sig att hjälpa mig med Affe 😘 han fick till och med bo hos henne i helgen sa hon 😍 
Min underbar Anna R har det tufft just nu med sviterna från cytostatika,vi pratar mycket och i synnerhet om att sätta saker i perspektiv,jämföra sin smärta och säga att andra har det värre,varför måste man det? Mår man riktigt jävla apskaft ska man inte behöva leka moder Teresa och sätta saker i perspektiv.
Anna R mår skit....FUCK perspektiv 🖕🏽
Jag mår också skit,FUCK PERSPEKTIV!
Nu känns det bättre 😊
I förrgår när vi kom hem från Arrie så hängde det ett fång med rosor med ett kort på dörren som fick mig att gråta en skvätt,det där med lyhörda människor som vet vad man behöver är ren magi för mig 
Tack Lilla C ♥️
Ha en härligt go fredag på er ☀️♥️
(null)

(null)

(null)

Kommentarer:

1 emma:

skriven

bra när man har vänner som ställer upp!

Svar: Hej Emma! Verkligen 😊
Lotta Lagby

Kommentera här: