1

Fnatt med tratt

Jaha, dags igen,vår älskade labbe Affe har skurit sig på tassen av något i sjön i Arrie,jag har haft ämnet uppe tidigare och är mer än lovligt förbannad på allt skräp i vår vackra natur,han höll upp högertassen som var blodig och mellan "tårna"hade det öppnat sig.
Omläggning och tratt i denna hetta det är ju helt ljuvligt.
Jag åkte i alla all ner till havet 3 timmar i morse och till en början var det bara jag där,en härlig plats precis vid vattnet,men det droppade snart in folk,ungar och hundar.
Vid 12 åkte jag hemåt.
Var ute med Affe och sen sov han och jag middag 😉 så skönt 🙏🏽
Affe fick en liten present av Lilla C och hennes barnbarn Melle eftersom han skadat sig,de kom förbi och lämnade den personligen ♥️
Jag och Peter förbereder en god sallad som vi proppar full med godsaker, sallad,gul paprika,salladsost,majs,gurka,kassler,pinjenötter och kokta ägg 👌🏻perfekt i värmen och mycket gott 😀
I morgon fyller min lilla prinsessa 6 månader ♥️ stort grattis älskade Disa 
Jag önskar er nu en fin kväll,Peter ska jobba natt och jag ska kolla film och mysa med sjuklingen 😥
Ha en fin lördag ♥️♥️
(null)
(null)


Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Åååh stackars lillkillen😢
Krya på hnm💙 o hälsa lilla halvåringen💕

Svar: Tack ☀️
Lotta Lagby

Kommentera här: