1

18 år och lyckligt lottad 😘


Min minsting fyller 18 den 18 Juni,vi hade lite kalas hemma hos hans pappa i går med närmsta familjen, Liam gillar inte uppmärksamhet direkt så han var supernöjd med att vi inte ställde till med en stor baluns.
I dag har vi haft en superhärlig dag med goda vänner,3 hundar,6 vuxna och 2 barn busade och lekte vid havet i Höllviken. 
Vi åkte efter några timmar vidare till Vellinge och åt glass och sen hem till Anderssons för att bada i poolen 👍🏻 
Hett och kvavt och alla är trötta 😨nästa helg är det Vellinge stadsfest och på fredagen ska vi hänga med Anderssons och Perssons och på lördagen kommer älskade Annicka som fyllde år i går och hennes Jörgen hit och vi ska med Maria,Sonny och Lilla C gå ner på byn och lyssna på Nanne Grönvall och äta gott ♥️
Jag är sannerligen lyckligt lottad som har ett sådant rikt liv,jag och Peter firade även 3 år tillsammans häromdagen ♥️
Lilla C och jag har en dejt i veckan och henne har jag många hemlisar med 🤫vi ska ha en skvallerfika deluxe
På nationaldagen hade jag ett totalt yxbryt,jag var så ledsen och förtvivlad för allt och inget,vi möttes upp vid havet,Lilla C som känner mig så bra,sa alla rätta saker,fick mig att asgarva,bara bestämma mig att ta tag i saker och gå vidare ♥️
Jag är solbränd och lycklig och jag önskar dig en mysig Söndag 
(null)


(null)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Lilla C verkar vara en riktig dunderkur.👍💕.. sån skulle man behöva emellanåt🙈
Ha det fortsatt gott☀️🌸🤗

Svar: Det är hon 😍👍🏻 tack detsamma
Lotta Lagby

Kommentera här: