0

När vänskap är som bäst

Lilla C vet hur rastlös jag är, så när ett sms kom med frågan : Vill du ha en drink? Så var mitt svar : Ok,jag kommer 😊
Peter var så slut av hettan att han tacksamt vinkade hejdå när jag glatt cyklade i väg.
1 drink och 2,5 timme senare så bestämde jag mig för att cykla hemåt till min lilla familj,hjälmen var på,blommiga kjolen likaså och för första gången på en evighet så blåste det på bra och givetvis till min nackdel,motvinden Allan 😬
Jag ringde hem och sa att jag var på väg hem och sen hoppade jag på min röda fina Lotta på bråkmakarcykel.
Jag vet inte om det var den enda drinken,eller hemlängtan men helt plötsligt ser jag mig passera en av de dära träningscyklisterna som alltid cyklar mitt i vägen och han såg mäkta förvånad när en kärring i blommig kjol,rosaspräcklig hjälm och en 3 växlad damcykel susade förbi 😁
Man skojar inte med en 48 årig klimakteriekossa som är hungrig och tror att man kan cykla ifrån henne....nope!
Swousch sa det så var jag förbi och helt plötsligt var jag hemma 😁
Att ha en vän som Lilla C som vet precis när hon behövs är guld värt ♥️
Att få prata om det som tynger,det som inte tynger,skvallra lite,anförtro lite,garva massa och äta snacks,är guld värt en lördag eftermiddag när utlovad åska uteblev 🤷🏼‍♀️
Min lördag den 28/7-18 blev en fin lördag tack vare min lilla familj,Affe och så dig Lilla C ♥️♥️♥️♥️♥️

I går var vi i Köpenhamn,jag,Liam och Peter,vi drack finkaffe på La Glacé,shoppade lite,drack ett glas vin på ströget och hade supermysigt ♥️
I morgon är det söndag och ännu en dag för mig att tillbringa med mina älskade ♥️
Ha en fin kväll 😊
Drink och snacks hos Lilla C ♥️

Hatt köpt i Köpenhamn i går ♥️
Finfika på La Glace

På väg till Köpenhamn

Disneymuseet 😆


Kommentera här: