0

Glad sommar ☀️

(null)

Jag heter Lotta,fyllda 48 år och har ett hav med bekanta och kollegor men endast ett fåtal som jag kallar vän.
Jag är snäll,ärlig,har mycket humor och har lättat upp mången tryckt stämning,jag är undersköterska,beröringspedagog,jag är sångerska och framför allt är jag mamma,mormor,sambo,lillasyster och hundägare  ♥️
Mina svagheter är att jag kan vara lättkränkt,ställer för höga krav på mig själv likväl andra vad gäller vänskap ärlighet samt kommunikation.
Att jag skojar mycket innebär inte automatiskt att jag alltid döljer något smärtsamt,jag kan bara inte hjälpa det,jag är född till att vara hysteriskt rolig.....just ja,jag är ödmjuk också 🤪
Jag älskar kaffe,pasta,kyckling och goda viner,jag älskar min balkong där jag och Peter ofta sitter i timmar och pratar och lyssnar på musik 😊
Något jag är trött på är att hela tiden känna av var jag har mina medmänniskor,det har med min högkänslighet att göra,att strunta i någon som uppenbarligen inte orkar eller vill hålla kontakt med mig är svårt,jag försöker och försöker men givetvis ger ju även jag upp till slut,där är jag nu 😞
För övrigt är jag lycklig,sorgsen,glad,ledsen och allt där emellan 😋
Jag har ett jobb jag älskar att gå till och coola,duktiga kollegor,en utmärkt chef som ser till allas behov så gott hon kan 👍🏻👍🏻👍🏻 samt väldigt nära till jobbet 😆
Nu tänker jag hålla lite semesterstängt här på bloggen så jag önskar dig en go sommar och om jag får avsluta med ett par klokord så vill jag säga : Glöm aldrig dem som hjälpte dig en gång och ta aldrig någon eller något för givet,en dag kan det ta slut ♥️♥️♥️♥️
Fotsvett,glädje och så lite hambo ✌🏽


Kommentera här: