1

Till dig min vän

Du klarade det,du vann och knäppte den jävla cancern på näsan,det vackra inom dig vann över det fula och nu är 2018 ditt år att leva som den stjärnan du är.
Jag tror ingen som känner dig kan annat än att beundra dig för din styrka och ditt mod,din förmåga att visa dig svag och be om hjälp men samtidigt vara stark och sträcka ut en hand till dina nära och kära för att hjälpa.
Jag ljuger om jag säger att jag inte stundtals tänkt tanken....tänk om? Men i nästa sekund tänkt.... Ja eller hur? Det finns inte på kartan och den känslan har varit så mycket starkare än allt annat.
Det fanns inte på kartan,du är på tok för speciell och värdefull för att tas ifrån oss,du får helt enkelt stå ut med mig 😁♥️ 
Vackra,starka Vännen,tack för att du besegrade fucking cancer ♥️
Din vän Lotta 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Så härligt att läsa👍Kram

Svar: 😊
Lotta

Kommentera här: