0

Söndagskompott

På Lördag åker jag och två,kanske 3 av mina vänner upp till Disa så hon får visas upp 😍 om vädret och vännerna tillåter finns det en möjlighet att vi turar över till Helsingör när vi ändå är där 🤪
Lillan har haft det tufft med sin mage och hållit sina mammor vakna om nätterna,när de provade en mjölkfri ersättning så slutade hon skrika och hennes utslag försvann,så vi håller tummarna att hon nu får lugn och ro om nätterna ♥️ ja mammorna också 😊
Sonen har kommit hem,tvätten är klar och avsnitt 3 av Bron kommer i kväll så med andra ord är det en bra söndag.
Jag och Affe har varit i skogen och härjat i minusgrader,vi har kollat skidskytte och handlat,en produktiv och samtidigt ledig helg 😊
Snart får väl gubba uslingen komma upp så jag får lite kärlek 🤪men han har 3 nätter kvar så han behöver sova 😀
Nu så önskar jag dig en toppenfin söndag ✌🏽
Lotta (null)

(null)

Kommentera här: