1

Slottet

Jag blir lite stolt när jag ser Stjärnorna på slottet och det är ifrån Växjö och ett stenkast från var jag växte upp,att se Peter Jöback trampa samma trappor jag gått på känns stort.
Jag är stolt över att vara ifrån Växjö,med hockeylaget och den gröna staden i bagaget  berättar jag gärna anekdoter,men att flytta "hem" igen känns fjärran dock!
Jag har haft en mysig dag med min vovve som enda sällskap och det är alldeles självvalt,vi har varit på stranden i Falsterbo och i skogen i Törringe och däremellan sett film och ätit ostbågar 🤪
Plöjer igenom Facebook och blir lika glad/förvånad/sårad/ förbannad som vanligt och ändå är det ett sådant bra forum för att hålla livet i rullning 😁
Nu ska jag sluta de blå och sova en skvätt så....natti natti ♥️ (null)

(null)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Härlig dag m a o👌
Rek en film som heter ”Room”- avslutade den precis( cmore)
Önskar dej en mysig morgondag oxå, mormor💕/LS

Svar: Den är jättebra,såg den på bion👍🏻ha en fin söndag 💋💋
Lotta

Kommentera här: