0

Omognadens ansikte

Helt ärligt så är  jag mer 12 än snart 48 år i sinnet,jag skrattar år mina egna höga fisar,jag klämmer stackars Peter på kulorna med en grilltång,ja listan kan bli lång och måhända kan jag ha stannat i utvecklingen av allt trauma jag gått igenom,men nää,jag tror bara jag är omogen 🤪
Jag minns när jag jobbade på ett postorderföretag på 90 talet och jag gömde mig i en enormt stor låda och väntade tills någon gick förbi så jag kunde skrämma skiten ut den och sen skrattade jag högt(jag kan bara det ) och länge och hade mage att vara nöjd åt mina egna upptåg. Stackars kollegor.
På mitt förra jobb älskade jag att slå av huvudströmbrytaren när någon kollega var på toa och skulle göra nummer 2.....skitkul 😆😆😆😆😆
Jag tror inte jag hade överlevt om jag inte haft mitt sinne för humor och min förmåga att kunna garva åt mig själv
Min självdistans är som ni märker ganska stor och jag bjuder mer än gärna på mig själv, tack och lov har jag en sambo som är exakt likadan och som ger tillbaka med råge och senast i går kväll skrattade jag så jag nästan kissade på mig....åt interna grejer som ingen människa skulle begripit sig på 🤪🤪🤪🤪🤪🤪
Jag hoppas och tror att Disa kommer tycka det är roligt med en tossig mormor och troligtvis kommer hon vara den mogna av oss i sandlådan 😆
Nu önskar jag dig en underbar torsdag 💋
(null)

Kommentera här: