1

Min vackra Anna

I dag har jag träffat min vän,jag gav henne TS och eftersom hon blundar så tittade jag extra noga på henne,tidigare har jag lindrat hennes oro och smärta,hennes ansikte var spänt och jag kunde känna hennes oro genom mina händer,idag låg hon med samma kropp fast utan cancer,med en avslappnad panna och slutna ögon utan fladdrande ögonlock och hennes andning var tyst och tung.
Hon har alltid varit vacker men så skimrande vacker som hon var i dag har jag aldrig sett henne och kramen jag fick behövde inte vara försiktig eller rädd för baciller,den var varm och innerlig och vårt samspel var varmare än någonsin ♥️ hon är en av de få människor som alltid sett mig för den jag är,inte alltid tyckt om mina val men alltid funnits där oavsett, ärlig och sann ♥️
Tack älskade vän för att du åter öppnat mitt hjärta och får mig att prata.
Kram 
(null)
Vackra Anna ♥️


Kommentarer:

1 Jessica Högberg:

skriven

Så fint skrivet!!

Svar: Tack snälla 😊
Lotta

Kommentera här: