1

Bemötande!

I dag har det varit en ledig lördag,var sugen på att ta ett glas vin på lokala puben men fick inte med mig någon,jag fick sen ett par olika erbjudande men beslöt mig att stanna hemma och mysa med Affe då jag känner mig lite halvrisig.
Var på Lindex för att byta ett par plagg som jag köpt i fel storlek då jag envisas med att inte prova,det är lika upphetsande att prova kläder i ett upplyst provrum som att få en luftgitarr i julklapp,min vana trogen så berättade hur jag tänkt och varför jag bytte,anledningen till att jag handlade osv osv det är tur att deras personal är tränade i bemötande annars hade jag nog fått besöksförbud 😊 Törringe med Affe och sen Biltema stod på schemat,två korvar till mig och en till Affe 😊
När vi kom hem så mötte vi upp Cilla och hennes vovve Diesel och sen kollade jag skidor och slumrade en stund 😊
En härlig ledig lördag med andra ord och jag ska fortsätta slöa 🤪🍾
Världens största kram till er alla 
(null)


Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Du frågade inte mig🙈... fast jag hade inte kunnat😜🤗.... som vanligt😬
Låter som du fick en behövligt skön lördag💕

Svar: Precis....som vanligt 🤣🤣🤣🤣
Lotta

Kommentera här: