0

I en bastu i Ljungbyhed

Sitter och tittar på mitt rödflammiga skinn och inser återigen att det där med att basta inte är min grej 😆 Peter som är en rutinerad bastare skrattar gott åt mitt suckande,flämtande och pustande i bastun och då har vi inte ens satt i gång den...typ!
Vi har hyrt en stuga med bastu över helgen för att få lite miljöombyte och för att jag fyllt år 😊
Vi började med att träffa Nikki och Disa och hon var vaken hela tiden denna gång♥️♥️♥️älskade unge. 
När vi kom till stugan i Ljungbyhed blev vi glatt överraskade,precis vid en skog,inga grannar och en mysig övervåning där det var ombonat 😊
Vi tog en promenad i snöfall och sen körde vi till Perstorp och köpte med oss pizza tillbaka 🍕
Peter satte i gång bastun och sen skulle vi ha hög mysfaktor 🤣🤣🤣
Jag och värme är ingen bra kombo,det tog 2,5 min så gick jag ut och duschade och så höll det på tills Peter gav upp och gick ut han också eftersom det var tråkigt utan mig 🙈🙈 så nu sitter jag här och ser ut som en flammig version av Kim Basinger,fast tvärtom 😆
Ha en fin kväll på er ♥️
(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: