0

Att dra ut spik med tänderna!

Godmorgon!
Vi ska få renoverat här hemma så det ser ut som ett mindre bombnedslag,jag AVSKYR oreda och när jag inte har koll på mina grejer,det i kombination med PMS,en hund som alltid slickar sig i skrevet som genererar i ett otrevligt ljud gör att min morgon började ungefär lika bra som om Donald Trump skulle vakna upp bredvid mig *brrrrr*
Men,en ny dag,nya tag och fint kommer det att bli till slut 😊
När något som en renovering är i faggorna vill jag att det ska gå undan,Peter försökte baxa undan grejer lugnt och sakligt,jag drar ut spikar med tänderna typ för att det ska gå undan....! Jag springer lite här och lite där och till slut får Peter fösa undan mig som en kossa i båset och snällt be mig sluta vara i vägen 😋
Jag....i vägen? Jag är supereffektiv anser jag.
Jag är precis inkommen från morgonrundan med Affe,dricker kaffe och ska hinna göra mig iordning innan målaren kommer,ska vara inne på min gamla arbetsplats i dag och vikariera 😊 ska bli så himla mysigt.
Snö och kallt ute och stålhästen ska rastas,håll tummarna för att jag inte halkar ✊🏼
Nä nu är det dags att ta tag i livet,ha en fin dag allihop 😘
(null)

(null)


Kommentera här: