0

Orädd

I dag kära vänner så ska jag och Lilla C åka till Kivik med Tilda och Melwin för att besöka Mandelmanns gård 🐷eller Mummelmanns som jag säger,varför vet jag inte,men det blir bara så 😁
Det blir en heldagsutflykt med mysiga stopp på vägen.
I natt brakade åskan och regnet loss och det var som om ett djupt andetag bara landade över Vellinge.
I dag är det mulet och blåsigt och jag småfrös lite när jag var ute med Affe i morse trots att det var 20 grader ute,fatta så van man blivit vid värmen ☀️☀️
Häromkvällen kom Anna-Karin och hennes pojkar ner för ett kvällsdopp och sen hyrde vi film och åt lösgodis,vi såg en film som heter Wonder och har ni inte sett den så gör det 👌🏼
I går var vi i Åstorp och firade Peters mamma som fyllt år,vi hade köpt ett nytt mobilskal till henne eftersom hon som alla äldre kvinnor,har allt,de bjöd på smörgåstårta och jag och Marianne drack rosé 🤫
Sista semesterdagen i dag och även om ångest inte är ett passande ord,så skulle jag gärna varit ledig lite till 😊 men jag har en weekend med Lilla C att se fram emot i höst 👍🏻
Jag har verkligen haft en härlig semester,Småland,Bohuslän,Köpenhamn,vänner,födelsedagar,massor av sol och bad och massor av omsorg för vår svarta hund i hettan,kvällsdopp och balkonghäng har legat högt på listan 😊
Nu vill jag önska dig en härlig fredag och:var rädd om dem som är rädd om dig,en dag kanska de blir orädda ♥️
Kära svärmor ♥️

Kvällsdopp med go vän ♥️

Peter och Affe snackar på balkongen ♥️

Kommentera här: