0

Mig lurar man inte!

Har precis kollat en riktigt bra rulle med Jennifer Lawrence som heter "Red Sparrow" men som i så många andra filmer så sitter jag och STÖR IHJÄL MIG på att,som i denna filmen utspelar sig händelsen i Ryssland och Ungern,tror ni ryssarna pratar ryska med varann i Moskva? NOPE de pratar engelska med rysk brytning och ungrarna hostar också fram knagglig engelska med sina landsmän,jag kan reta mig en hel film och tragga sönder
Öronen på den jag kollar med.
Likaså så skulle en långhårig brunett,vi snackar rygglångt, färga håret blont i filmen....EN (1) färgflaska användes...!!!
Nä nä, mig lurar man inte och för mig som kollar mycket film så är det viktigt med detaljer 👍🏻
Men filmen var bra,bitvis seg,men jag lyckades hänga med i allt spionsnack på bruten ryska....da da nog om det.
Fredag i morgon,älskade kusen Tomas fyller 50 i dag och ett blomsterbud fick  han av oss och så pratade vi en stund ♥️ saknar honom så 😢
AW som sagt i morgon med Helena och Annapanna,det blir säkert strålande ✌🏽
Nu ska denna svenskan sova gott förhoppningsvis,efter 2 jobbiga nätter där jag vaknar mitt i natten och inte kan somna om,hoppas på en god natt 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Sov sött kära ni ♥️ och för ingen orsak alls lägger jag upp denna bilden 👇🏼
Dasset hos Mandelmanns 😁
Hasta la vista,snart är det tisda’

Kommentera här: