0

Mamma Mia!

Det var en trött Lotta som gick och la sig tidigt i fredags,att man behöver en veckas semester efter semestern är verkligen ett sant uttryck,men jag tror nog att nästa vecka kommer bli lättare,då är jag dessutom på Änga med mina gamla kollegor 👌🏼
I går var vi i skogen med Helena och hennes vovve Enzo och lite senare på kvällen var vi ditbjudna på middag tillsammans med Anna & Uffe.
En jättetrevlig kväll med god mat och äntligen fick mina smaklökar anamma grillad mat igen 👌🏼
Liam var med och åt och hängde med oss en stund sen gav han upp gamlingarna och cyklade hemåt.
Hasse & Helena är från början Anna & Uffes vänner och vi har träffats på kalas och fester genom åren,men sedan de skaffade hund och de har samma intresse av att träna med sin som vi har med Affe så har vi börjat träffas mer.
Goa,härliga och generösa människor med mycket humor och ett jordnära sätt,det gillar vi skarpt.
I dag ska jag och Lilla C äntligen se Mamma Mia på bio och det fanns knappt några platser kvar i salongen så vi hade tur 😊
I dag åker Liam hem till sin pappa efter  14 härliga dagar hos oss och Tilda kommer hem efter en helg hos sin mamma,egentid är klart överskattat 🤪🤪🤪
Som tur är så älskar vi varandra oändligt jag och gubben så vi reder oss ändå 👍🏻😁
Nu önskar jag dig en härlig Söndag 😃
Älskling och jag ♥️

Anna & Uffe

Hasse & Helena

Enzo och Affe leker

Snapchatsbild

Kommentera här: