0

En dag på Österlen

I går var jag och Lilla C med barn på en heldag i Österlen 👌🏼
Vi började med lunch i Simrishamn, lite shopping och sen vidare till Djupadal och Mandelmanns trädgård,wow,vilket ställe och tror ni inte att vi hade sådan tur att Gustav himself dök upp med ett harem av barn efter sig han skulle visa sin hund Saffran,även hon känd från tv,alla barn ville ha en selfie och så jag 🤪 Lilla C skämdes över mig men Gustav förkunnade att han äääälskar att kramas och vilken go personlighet,så vänlig och tig sig tid för alla,verkligen tummen upp,vi fikade och tog farväl för denna gång och så körde vi vidare till Kivik där vi köpte glass,barnen badade och busade i sanden och hade det dömysigt.
En viktig dag för mig och Tilda också att få vara tillsammans....jag tror vi bägge är överens om att det var en härlig dag ☀️
I dag har jag och Liam varit i Trelleborg och myst,jag har kollat film och Peter har varit i väg på sitt håll en stund.
Nu är det dags att hålla lördag mina vänner och jag vill med dessa enkla ord önska dig en fin kväll ♥️
"Var alltid snäll,för de flesta av oss gör bara så gott vi kan "
(null)
Utedasset på Mandelmanns


Mys i Kivik ☀️

Melle och Tilda

Jag och Gustav ✌🏽

Jag och min fina Lilla C ♥️

Linderödsgrisar

Tilda 😊

Välkommen till Mandelmanns

(null)
Vackert


Kommentera här: