0

En födelsedag med kvalitet

I går skulle min mamma fyllt år,det kändes för det mesta som en vanlig dag,men datumet är ju inristat såklart,jag firade dig genom att umgås med min dotter och mitt barnbarn ♥️
Tänk om vår relation varit smärtfri och enkel och om du fått leva,så hade vi kunnat sitta i Helsingborg på en restaurang 4 generationer och firat din 74 års dag.
Jag orkade inte heller ta tag i hur min far och bror mådde i går,jag önskar ibland att allt inte hängde på mig,jag satt inte och väntade på att någon skulle höra av sig för att fråga om det var en jobbig dag,jag förväntar mig inte så mycket helt enkelt.
Jag åkte helt enkelt ifrån det jobbiga och komplexa och umgicks i stället med Nikki och lilla Disa,en underbar unge som jag fick ha för mig själv,en snackig,babblig,envis,bestämd och skrattande ung dam som växlade mellan allt detta hela tiden 😆🤪🤪
Mysig kvalitetstid 😊♥️ jag körde hemåt framåt kvällningen,fylld med kärlek😍
Solen skiner i dag och jag funderar på att göra något kul,men har ingen att göra det med så jag får helt enkelt umgås med mig själv... DET kallar jag kvalitet ✌🏽🤣
Nu önskar jag alla födelsedagsgrisar,lösdrivare,helgarbetare och ni andra en fantastisk Lördag 🍦🌞
(null)
(null)

(null)

Kommentera här: