1

Den här dagen

Facebook har en funktion jag gillar skarpt och det är Den här dagen,där man kan se vad man gjorde detta datum för antal år sedan och det gör mig ont i hjärtat när Facebook la upp statusar på mig för 3 år sedan då jag precis blivit lämnad efter en kort relation men i samband med att min panikångest hade kommit tillbaka med full kraft och sättet den människan lämnade mig på knockade mig totalt,hur man så kallt kan lämna någon som mår så dåligt och gå ut genom dörren som inget hänt är för mig ofattbart,men så var det ingen "man" för mig heller.

Inte visste jag att han lämnat plats för den stora kärlek som skulle komma bara en kort tid senare,när jag inte var ett dugg redo egentligen,men som slöt upp vid min sida och bara köpte att jag behövde tid.
Ibland måste man verkligen hamna på botten för att kunna resa sig igen och med medicin,terapi och Peter ♥️ så började jag finna ett egenvärde igen,det var okej att bli ledsen och inte vara på topp utan att bli lämnad,det var inte mig det var fel på.

Dessa 3 år tillsammans med en man som älskar att kommunicera,som känner av och som har det modet att skoja med mig när jag har PMS har givit mig mer än jag någonsin kunnat drömma om,han lämnar mig inte,hans kärlek är stark och han är trygg i sig och i oss ♥️
Att få asgarva varje dag med min pratkvarn och få känna mig så älskad i kombination med barn,barnbarn och vänner har givit mig mer lycka än jag aldrig trodde jag skulle få uppleva igen.

Ha en fin lördag 😍 (null)


Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Tur han lämnade dej o gjorde plats för Peter👍
Stor kram🤗💕

Svar: 😍😍
Lotta

Kommentera här: