2

Bryan Adams konserten

På den var jag inte men hade gärna velat,det verkade ha varit ett jäkla ös i Malmö och han är ju en gammal idol 😀
Dagen i går på jobbet var helt underbar,alla var på gott humör och på dansen var det fullt ös,mysig utflykt till Falsterbo och sol 🌞 
På kvällen cyklade vi en sväng med Affe och grillade sen korv och hamburgare.
I dag är det en helt ledig och orörd Lördag,vi ska ner till byn och gå på loppis, men annars inget 😀 det kommer jag givetvis ändra på såklart 🤩 rastlöshet är ett ok ibland,men det blir även massor gjort.
Nu önskar jag dig och de dina en härlig dag med de dina och fina ♥️
(null)
(null)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Vill gå på loppis men kan inte😢, så gör gärna några fynd till mig😜 Ha en härlig lördag i solen💕

Svar: Klart 👍🏻
Lotta

2 Clouseau:

skriven

Ville bara tillägga att jag missade att jag inte fyllde i namn. Så den anonyma är jag alltså. Ha det bäst

Svar: ♥️
Lotta

Kommentera här: