0

When Calls the heart

Ja då var det söndag igen och helgen har svischat förbi som vanligt 😊

I fredags var vi på Stand up och även om det var mindre kända,för att inte säga okända komiker så var 4 av 6 helt outstanding jag skrattade mer i fredags än jag gjort på länge,vi träffade en hög människor vi kände så det var tummen upp 👍🏽
I går lördag unnade jag mig århundradets slappardag,förutom att jag och Affe åkte till Arrie och jag storhandlade så såg jag film och serier,lagade lite mat till mig och Peter innan han skulle jobba och när han åkt fortsatte jag på min Netflixserie "When calls the heart" egentligen är den inte speciellt välgjord rent tidsaspektmässigt och enligt Peter som slöglott lite är den en kalkonserie,men jag älskar den,enkel och banal och godheten skiner igenom och det behöver man emellanåt i dessa kaotiska tider i vår värld.
Jag behöver se godhet och kärlek om än banala historier.

I dag är det Söndag och i kväll är vi alla 4 samlade igen och vardagen är återigen ett faktum 😀💕

Jag känner hur jag behöver vila i alla känslor min högkänslighet försätter mig i och hur mitt hjärta behöver hantera allt jag upplever,att det lite sorgsna måste få backa och låta glädjen ta plats igen,för det är ju så jag är,jag har ingen mask som många tror,jag är en genuint glad och positiv människa,en person som lättare än andra blir sårad och besviken på handlingar folk gör men som ändå alltid studsar tillbaka 😊

When Calls the heart- då lyder jag 💕

Ha nu en förträfflig söndag och varm kram 💕

Kommentera här: