0

Trampa trampa

I dag var det så dags för vår årliga sommarutflykt om än lite sent,jag tog på mig att agera fixare så jag valde dressin cykling och med tips från chefen blev det bokat att cykla vid Romelåsen.

 
Jag älskar ju sånt här och var på jobbet 1 timme innan utsatt tid och hjälpte Emelie som bakade baguetter att fixa kaffe och det andra till frukosten. 
 
På plats delade vi upp oss och trampade på,söta Lizett som jag fick dela dressin med tog i för kung och fosterland och höll på att skövla både skog,sniglar och kollegor på kuppen,men kul hade vi.
 
Halvvägs fikade vi och jag hade anordnat en tipsrunda som kollegorna gick medan jag röjde undan. 
 
När vi trampat klart så var vi lite tidiga tillbaka och "Systrarna på solhjulen" där vi skulle äta buffé var inte bokat förrän 13.00 men vi hängde i trädgården,några åkte till The Lodge och tittade på utsikten,jag rättade tipspromenaden och förberedde nästa lek,ett quiz jag satt ihop i Lotta style 😀
 
Maten var supergod och innan kaffet bildade jag nya lag som den självutnämnde lekledare jag var och gav dem quizet och......helt tyst....sen började det att knorras och muttras...typiskt Lotta,va fan är detta ?🤣🤣🤣🤣 när vi rättade efteråt blev det många garv. 
 
Efter kaffe och kaka begav vi oss hemåt efter en trevlig dag tillsammans med alla goa kollegor  ❤️ en saknades djupt men jag vet att hon hade garvat åt mina upptåg idag 😁
 
I morgon är vi bortbjudna på middag till vänner och det ska bli mycket trevligt 😀
 
Nu önskar jag dig en fin fredag 😍
 
 

Kommentera här: