0

Himlen är oskyldigt blå

Jag sitter på balkongen med tända ljus i överflöd,mina kära slumrar i soffa,säng och på mattan ♥️


I dag var en dag som var tuff för min älskade vän,hon som är sjuk i cancer har i dag begravt en nära vän som hon förlorade i just cancer.... jag har tänkt på henne hela dagen,jag har varit med henne i tanken och jag har sjungit högt för henne i skogen,den låten jag sjöng på hennes styvpappas begravning och som betyder något för oss bägge ♥️ Himlen är oskyldigt blå som ögon när barnen är små,att regndroppar faller som tårarna gör,det rår inte stjärnorna för...
 
Jag vet vad som flög igenom hennes tankar,jag vet hur hennes hjärta slog och hur? För att jag älskar henne ♥️

Jag har kanske inte alltid ork,kraft eller mod att vara den vän jag vill vara,men jag försöker med allt jag har ♥️
 
Jag såg en underbar film i kväll med Robert Redford och Jane Fonda som handlar om kärlek ,mitt Vellinge brinner som tusan och här sitter jag på min balkong och vill bara göra allting bra ♥️

Ha en fin kväll på er 

Kommentera här: