1

Bezzerwisser

Jahapp,Söndag igen och vi har som vanligt haft en helg fylld med skratt och glädje.

I går kväll var vi i Kävlinge hos våra kompisar Janne och Ingela,vi åt god mat och lyssnade på musik och så spelade vi sällskapsspel 😊 Bezzerwisser hette det,jag och Ingela var i lag och vi vann överlägset alla 3 omgångar,Janne som är en tjurig finne gjorde sitt bästa för att dölja hur sur han blev,men vid ett tillfälle svarade han rätt på en fråga och Peter sa med oförställd beundran....Hur kunde du det? Janne lutade sig nonchalant tillbaka på stolen, och svarade...jo,det är sånt jag kan.

Jag bröt ihop totalt av denna underbara manskommunikation,Peters ögon tindrade av kärlek för sin finske kompis och jag garvade och garvade....såååå kul...i går kväll i alla fall.

Vi (jag)körde hem runt midnatt efter en härlig kväll och somnade gott 😊

I dag har vi varit i skogen med Affe,tvättat,Peter har bakat en kaka och vi har varit flytthjälp.

Nu är det snart dags för middag och jag önskar en fin kväll till dig 🍁🍂🍄


Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Ha ha, jag läste "tvättat Peter" :D

Svar: Du kan du 😁😁😁😁
Lotta

Kommentera här: