0

Om natten kommer du

Stillsamt tog du emot mig i drömmen,du var diffus men ändå solklar du var den mamma jag behövde när du levde,nu är du den i drömmen,otydlig men ändå kraftigt markerad.


Jag har drömt om dig flera nätter i rad,jag vaknar och är tom fast du fyllt mitt hjärta i drömmen,det har påverkat mig och jag har så mycket jag vill fråga dig,men när natten kommer så har jag inte förmågan att styra över det,mina drömmar lever det liv de behöver.


Jag har gått ifrån att ha stött bort och förnekat att en del av mig dog med dig,till att förstå att den delen av dig som jag bär med mig vill göra bot och bättring,det är ett stort ansvar,men jag har inget val,om natten kommer du.....jag är inte redo egentligen och jag är tyngd men någonstans vill varje barn göra sin mamma stolt oavsett,just nu är jag ett barn.

Godnatt och sov så gott ♥️

Kommentera här: