1

30 år och 3D

I dag fyller Lilla C år,en av mina absolut närmaste vänner som har det största av hjärtan och är rolig som få,en pålitlig generös och lojal vän som funnits i mitt liv i snart 30 år ♥️♥️♥️♥️♥️


Tack för din vänskap,ditt mod och för att du finns i mitt liv ♥️♥️♥️♥️


På Lindgården 1989 ❤️
I Oskarshamn 2017 ♥️

Jag hittade en bild på mig som bebis innan i kväll och skickade till Nikki som genast såg likheter med lillan på 3D bilden och mig 😍

Vad tycker ni?

Jag är trött i dag det är mycket på jobbet och jag har varit extra ljudkänslig idag,sp huvudvärken trädde fram i eftermiddags så nu ligger jag i tystnad och skriver.


Jag önskar
 nu dig en fin kväll 💕

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Kram till dej❤️
Hoppas vi kan träffas o fika ( lr det där v i n e t) inom en framtid😜💕

Svar: Du,det där låter strålande,släng iväg ett sms till mig med tider du kan ♥️
Lotta

Kommentera här: