0

Jag som inte ens spelar tennis!

Det går utför,inte ens 50 fyllda,jag har fått en så kallad tennisarmbåge och det gör gruvligt ont,jag har fått avstå från att ge TS idag och resten av veckan 😟
Har lyssnat på min armbåge(?!) och tagit det lugnt idag,dvs inte lyft tungt eller på annat vis ansträngt armen.
Mitt ena knä lever också ett eget smärtsamt liv,det blixtrar till och gör otroligt ont emellanåt,jag är stel som en gipsad anka,jag har PMS och stressutslag....men för övrigt är det bra 😆
Bara dryga 14 dagar tills jag byter arbetsplats och varannan dag så känner jag att jag inte kan leva utan de kollegor jag har nu trots att jag vet hur goa de andra är,men jag vet att detta är för det bästa och kommer troligtvis förhindra min vandring in i väggen 🏃🏻‍♀️
Mitt lilla barnbarn kan få komma precis när hon vill nu,orkar inte vänta länge till,det borde hon förstå tycker jag 🧐
Mitt hjärta är fyllt av värme och kärlek för mina nära och kära och på fredag kommer min goaste bästis till byn för att förgylla vårt liv för en natt ♥️
Orättvist med min armbåga kan jag tycka,jag som inte ens spelar tennis 🎾
Varm kram  Lotta 

(null)


Kommentera här: