0

Jag skulle ju bara köpa schampo

Äntligen fredag 😃 eller helt ärligt så går nog denna veckan till historien som den snabbaste hittills...men mig gör det inte för i kväll ska jag till min allra goaste Annicka,Peter jobbar i helgen så han kör dit mig och Affe i kväll innan han ska jobba,det är en rejäl omväg,sen hämtar han oss i morgon bitti efter jobbet 😍 jag har världens goaste gubbe ♥️hennes sambo Jörgen är också hemma så de ska få pyssla om mig har jag bestämt ,jag är rätt sliten faktiskt och hade gjort vad som helst för att få vila min hjärna och likaså min kropp,det gör jag hur bra som helst hos Annicka &  Jörgen för att inte tala om hur Affe älskar att vara där 😊
I går asade jag med mig Peter till Trelleborg för att hamstra schampo och dyl,det slutade i 1300 kr 😃 vi kan vi,sen åt vi middag och drack julmust,mums 😋
Utöver julmusten så får julhysterin gärna vänta till första advent för min del,fattar inte meningen med julgranar i rondellen den 2/11 
Det tar ju bort allt det mysiga,så funkar jag,nä det var bättre förr 😂
Dottern har 4 veckor kvar till lillan ska komma,men redan nu har hon smygstartat den lilla fisen,hon är mer än välkommen,men ska såklart vara helt redo för oss och i synnerhet för sin mormor som är totalt tokig vad gäller bebisar 😌 jag skulle nog kunna älska ihjäl mig tror jag ♥️
Lilla älskade barnbarn,du kan tro jag längtar ❤️
Nähä,nu ska jag göra mig redo för ett möte på min nya arbetsplats 👍🏽
Hasta la vista och trevlig helg för det ska jag ha med världens finaste vän ❤️
(null)

Kommentera här: