0

Godmorgon söndag

Sköna söndag och ännu en helg är snart över,jag har haft kvalitetstid med  några av de finaste jag vet ❤️ Annicka kom i fredags och vi gick ner i byn och shoppade lite och bara njöt i varandra sällskap ❤️
I går förmiddag åkte vi med ungarna till Törringe och Annicka hakade på,är man hos oss då får man snällt följa med 😀 när vi kom hem drack vi kaffe och när Peter ville se en film i hans smak så smet jag och Annicka till Vellingeblomman och trängdes med oerhört mycket folk,ungar som var varma och trötta och som sket totalt i tomtarna 🎅🏻Annicka åkte hem på eftermiddagen och jag saknade henne direkt. 
På kvällen lagade jag kyckling och nudelwok och Så mycket bättre stod på programmet,lite besviken på denna säsongen faktiskt,men jag kollar ändå såklart 😆
I dag står tvätt på schemat och en tur till Emporia för egentid och att fixa med min nya IPhone som av nån anledning inte vill som jag vill och min goa Emelie slet som ett djur i fredags men lyckades inte helt,så eftersom vi ändå vill i väg en sväng på tu man hand så tar vi med mobilen.
Resten av söndagen blir bara mys och lite plock,äggakaka står på menyn till lunch och sen åker sonen hem till pappa ❤️
Inget barnbarn ännu och jag är otålig,mer än otålig 👶🏻.
Ha en strålande söndag på er alla fina och glöm inte att vara riktigt rädda om varandra.
Lotta  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentera här: