0

Det sitter en pojke på månen

Lördagmorgon,bara jag och Affe,Peter har jobbar natt men lät mig sova och tog därför morgonpromenaden med Affe när han kom hem,lite lyx 😊
Jag sitter och tittar på Nyhetsmorgon och det pratas såklart om att Rikard Wolff har gått bort,jag som alla andra minns säkert honom som Zak i Änglagård men även som Scars röst i Lejonkungen.
Pojken som satt på månen har nu somnat in och en stor röst har tystnat.
I går hade jag planer som tyvärr blev ändrade men jag fick i stället en myskväll med Netflix sämsta utbud av Hallmark dravel,men godiset var gott och likaså ostbågarna och jag somnade gott i soffan.
I dag är planerna att läsa bok,dricka kaffe och diska....typ! Affe och jag ska mysa och ge oss ut på regniga och blåsiga promenader,men det stör mig inte,det finns bra kläder😃
Jag har mobilen tätt intill mig om kvällarna när jag lägger mig för nu kan jag bli mormor när som helst 👶 
Jag måste fixa en ny mobil för min IPhone som jag har nu är verkligen kiss kass värdelös och jag kommer nog överge det märket och prova något annat  🤔
Nu ska jag fisa in pyjamasbyxorna ännu mer och troligtvis göra mer kaffe ☕️
Ha en fin dag på er / Lotta 
(null)
Godmorgon 😁


Kommentera här: