1

Alla borde ha en Emelie


Min fina kollega som har slitit sitt hår över att hjälpa mig med min nya mobil och idag fixade hon det 👍🏽 tack ♥️ alla borde ha en Emelie,en duktig och underbar tjej med det största hjärtat.

Det är sista veckan med mina fantastiska kollegor och det börjar kännas ordentligt i hjärteroten och jag vet att även dem känner så,i alla fall säger dem det 😆
Fortfarande ingen bebis och om en vecka är hon beräknad men jag tänkte att hon likt sin mamma kunde komma tidigare.
Till helgen blir det julpynt här hemma och jag tycker det är skönt att 1 advent faktiskt är i December och att 4 Advent är på självaste julafton.
Jag känner ingen större julstress och ser fram emot lediga dagar med familjen för att inte tala om nyår, DET ser vi enormt mycket fram emot allihop 😃
Nu ska jag hålla kväll och önskar även dig en skön sådan 🙂
Kram 
(null)


Kommentarer:

1 Anna på lannet:

skriven

Måste tillägga att alla borde ha en Lotta också 💗

Svar: Tack 🌸🌸
Lotta

Kommentera här: