1

Som om ingen ondska finns

Det här pollenmöget tar kål på mig,ögonen rinner och jag nyser oavbrutet,men det värsta av allt är den ofantliga tröttheten jag känner,jag är som en pigg 99 åring ungefär och det kan till och med vara en förolämpning mot en del 99 åringar...
Jag medicinerar så gott jag kan och tabletterna är lika tröttande dem,det påminner lite om att vara gravid faktiskt,de där jobbiga första veckorna när man kunde stå och sova och man var bortom trötthet så man kunnat sälja sin gubbe för lite sömn ( Kanske är jag skengravid? )
 
Men jag är inte ensam om det och jag ska inte gnälla fast jag gör det ändå,det är jag berättigad till 47 år gammal tycker jag.
 
Nu har Peter kört för att jobba sin sista natt för denna veckan och sen har vi 4 lediga dagar tillsammans,ska bli skönt :-)
 
Hade det inte varit för att hunden måste ut och kissa så hade jag lagt mig för natten nu,jag har redan sovit 1,5 timme på soffan då Peter tog Liam och Affe med sig ut så jag fick sluta mina blå och vila en stund.
 
I dag har det varit varmt och kvavt och det känns verkligen som åska i luften,det får gärna smälla till,me love oväder :-)
 
Nästa helg är det Vellinge stadsfest och då har vi lurat hit lite folk så vi blir ett glatt gäng förhoppningsvis,både Nordman och Uno Svenningson ska spela och så lite lokala förmågor,öltält och lite annat smått och gott har utlovats.
Det behöver hända lite grann i den här lilla stan och för en gångs skull har man gångavstånd till något kul,man kan till och med gå hem och ta ut hunden och så ner igen...hur centralt bor man inte då? ;-) vi kanske ses?
 
Nähä,nu ska jag ta denna fläckvis solbrända kropp och slänga mig framför tv:n och låtsas som om ondska och IS inte finns.
 
Kram på er!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Ja fy- allergi är ett skit😬Hoppas det ordnar sig! Tabletterna Aerius blir man inte trött av- prova dem, dock receptbelagda!
O grattis till att du ska bli mormor😘💕 O ung o ung😱- som du väl när du blev mamma, eller😜 O lika klok👍
Kramkram🤗

Svar: Tack för tipset ✌🏽jag var ännu yngre och nog inte lika klok som henne,det gick bra ändå och därför är jag trygg 😁 kram
Lotta

Kommentera här: