0

Så skimrande var aldrig havet

Jag gick med knuten mage hela dagen i går,höll skenet uppe ändå för jag visste att det fanns inte på kartan att vi skulle förlora dig,du är på tok för bra för att någon ska behöva vara utan dig ♥
När sms:et kom att operationen var över så voltade mitt hjärta och jag blev så glad och lättad att jag inte ens kunde gråta,jag bara suckade och sjönk ihop lite grann.
Nu börjar en lång,svår och jobbig väg framåt för dig,men är det någon som har stöttning av nära och kära så är det du och jag är alltid bara ett samtal bort ♥ Tack älskade vän för att du stannade kvar ett tag till :-) 
 
Vi åkte till Arrie efteråt och Affe fick bada,jag insöp sol,vind och vatten och kände mig verkligen mer levande än någonsin.
Mycket börjar falla på plats och just nu är jag stolt och väldigt glad,för att jag är jag och för att du är du ♥
Du,min älskade flicka har dessutom givit mig vingar av lycka att sväva med...Tack för delaktigheten ♥♥
 
Så skimrande var aldrig havet och så självklart har livet inte känts på länge,har det vänt? Vågar jag hoppas?
Jag sticker ut hakan och är lycklig :-)
 
 
Lotta
 
 

Kommentera här: